Mina Monkey är påbörjade

Missade synd nog stickameras SOCKKLUBB men jag har börjat på ett par Monkey ändå. Har faktiskt varit sugen på att göra ett par länge men tänkt att de skulle vara för svåra för mig. Jag har bara stickat 2 par sockor hittills. Men enligt många sockklubbdeltagares kommentarer så ska mönstret inte vara så svårt så jag provar. Använder ett enfärgat garn som jag haft ett tag, inköpt för att sticka just strumpor med.

Monkey

Funderar på att anmäla mig till Pulsklubben istället.

Kommentera

