Nyfotat

Har gjort ännu en virkad halsduk, mönster Daisy Chain Scarf, denna gång i karamelliga rosa-röda färger. Garnet är Rowan Kid Classic. En varm halsduk som inte är så lång. Den går riktigt snabbt att virka, tror jag hade nål 5 till denna.

Virkad halsduk i Rowan Kid Classic

Dessa pulsvärmare blev jag förälskad i när jag såg dem. Jag var bara tvungen att sticka dem. Garnet är Rowan Kid Silk Aura. Vet inte om jag kommer att använda dem, vill bara ha dem. Blommorna har små pärlor som är fastsydda i mitten.

Pulsvärmare i Rowan Kid Silk Aura

One thought on “Nyfotat

  1. vilken fin halsduk! :) jag måste nog oxå prova att virka en halsduk, var länge sen jag virkade något alls, tyvärr. men ska försöka ta mig tid nu :)

    hittade hit via stickamera.se och kikade lite hos dig.

    kika gärna in hos mig, har nyligen startat min pysselblogg så det kommer mera efter hand.

    hälsningar Anna

Kommentera

