Vad händer här då?

Det har varit tyst länge på min blogg. Har tänkt fota avslutade projekt så jag kan lägga upp dem med bild. En hel del har jag hunnit med denna höst. Tre par pulsvärmare, några mössor, en halsduk, en kudde, en kattfilt, en spetsschal. Sedan har jag många startade projekt som jag inte är klar med: två tunnare scarves, ett par sjalar, en mormorsfilt …

Tanken för det nya året är att försöka bli klar med flera av de startade projekten, många är flera år gamla faktiskt (ja ni vet hur lätt det är :)).

Nu ska jag fota lite.

Kommentera

