I februari stickar jag på en sjal

Har letat fram en påbörjad Shetland Triangle Lace Shawl ur gömmorna och tänkte göra ett försök att sticka färdigt den under februariutmaningen i 12under12under2012. Det blir nog en tuff utmaning eftersom jag har ett löv att göra färdigt under denna korta månad också.

Sjalen började jag sticka på för cirka två år sedan under en resa och när jag kom hem så kom jag av mig. Blev påmind om den nu när jag läst flera blogginlägg se senaste veckorna om Shetland Triangles som är färdiga eller på gång. Alla verkar älska det här mönstret så det ska bli kul att sätta igång med den igen.

One thought on “I februari stickar jag på en sjal

Kommentera

